بهترین مارک کامپوزیت دندان 2023

نویسنده: پیرکاریز
تاریخ انتشار: 1402-07-15
آخرین به‌روزرسانی: 1402-07-16

استفاده از بهترین مارک کامپوزیت دندان برای افراد خواستار اصلاح لبخند، مسئله ای بسیار مهم است. اگر فرد از بهترین مارک های کامپوزیت دندان برای ترمیم دندان های خود استفاده نکند احتمال پوسیدگی دندان یا خرابی سریع کامپوزیت از جمله زرد شدن سریع یا شکستگی کامپوزیت وجود دارد. در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین برندهای کامپوزیت دندان در ایران آشنا شوید.

بهترین مارک کامپوزیت دندان 2023

کامپوزیت Bisco

این برند کامپوزیت آمریکایی  معروف در تولید کامپوزیت های دندانی در جهان حرف اول را می زند. از جمله دلایل محبوبیت این کامپوزیت می توان به تولید در طیف گسترده ای از رنگ ها، استحکام و دوام بالا، استفاده از سیلیکات های کلسیم که برای دندان و لثه مفید است اشاره کرد. از دیگر مزایای برند Bisco می توان به فرم گیری راحت ماده این کامپوزیت اشاره کرد. تمامی این مزایا باعث شده تا کامپوزیت های شرکت Bisco در سراسر جهان بسیار پرطرفدار باشد.

کامپوزیت Coltene

شرکت کامپوزیت Coltene از نانو هیربدها استفاده می کند که این امکان را به دندانپزشک و بیمار می دهد تا به دلیل نزدیک بودن کامپوزیت به مینای دندان کامپوزیت ها طبیعی تر جلوه کند. شرکت Coltene از شرکت های قدیمی در حوزه تولید کامپوزیت است و امروزه کامپوزیت های با کیفیتی را با توجه به نیازهای روز دنیا ارائه می دهد.

کامپوزیت دندان DMG America

کامپوزیت دندان های DMG America از مقاومت خوبی نسبت به ساییدگی و ضربه بر خوردار هستند. از دیگر خواص کامپوزیت دندان های شرکت DMG America خاصیت انقباض پلیمریزاسیون است. این خاصیت کمک می کند تا مقاومت کامپوزیت بالاتر برود و در نتیجه چسبندگی بهتری بر روی دندان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تفاوت بین لمینت و کامپوزیت دندان چیست؟ کدام یک بهتر است؟

کامپوزیت دندان Kerr

شرکت کامپوزیت دندان Kerr در اوایل  فعالیت خود تولید کننده کامپوزیت های پرکننده پوسیدگی دندان بود که به دلیل کیفیت و دوام بالا بسیاری از دندانپزشکان در سراسر دنیا از محصول این شرکت استقبال کردند. بعد از استقبال از این محصول، شرکت Kerr تصمیم به تولید کامپوزیت هایی با قابلیت هماهنگی رنگ با دندان های طبیعی، جلوگیری از ساییدگی، مقاومت در برابر ضربه و همچنین سازگاری با بافت دندان و لثه کرد. از دیگر مزایای کامپوزیت های Kerr می توان به طول عمر بالا و تغییر رنگ ندادن کامپوزیت ها بعد از مدتی استفاده اشاره کرد.

بهترین برندهای کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان Tokuyama Dental America

کامپوزیت دندان Tokuyama Dental America یک برند ژاپنی بسیار معروف و محبوب است. کامپوزیت ونیرهای این شرکت به دلیل تغییر رنگ ندادن، تنوع رنگ، استحکام و طول عمر بالا، شکل گیری راحت و سریع به عنوان کامپوزیت های همه کاره در جهان شناخته می شوند. از دیگر دلایل محبوبیت کامپوزیت های  Tokuyama Dental America قیمت ارزان آنها نسبت به سایر برندهای معروف است.

کامپوزیت دندان ( North America) SDI

کامپوزیت دندان (North America) SDI  از محصولات یک شرکت آمریکایی است که به دلیل مقاومت بالا، شفافیت کامپوزیت ها و نزدیک بودن به رنگ دندان ها، قابلیت پولیش، تطابق رنگ با سایر دندان ها و فرم دهی راحت و آسان مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: کامپوزیت دندان یا ارتودنسی؟

کامپوزیت دندان DMP Dental

کامپوزیت دندان DMP Dental با توجه به ویژگی هایی که از خود نشان داده به یکی دیگر از مارک های محبوب تبدیل شده است. تطابق رنگ بسیار نزدیک با رنگ دندان های طبیعی، استحکام بالا در برابر ساییدگی، فرم دهی آسان، عدم حساسیت و... از جمله مزایای ویژه برند DMP Dental محسوب می شود.

کامپوزیت دندان Ivoclar Vivaden

کامپوزیت دندان Ivoclar Vivaden از روکش هایی از جنس نانو هیبرید استفاده می کند که برای بازسازی دندان های جلو و پشتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر مزایای کامپوزیت های Ivoclar Vivaden خشک شدن سریع بر روی دندان ها و فرم دهی بسیار ساده این کامپوزیت ها است. البته کامپوزیت های  Ivoclar Vivaden از خود در برابر ضربه مقاومت قابل قبولی نشان داده اند. همچنین برای استفاده از کامپوزیت های voclar Vivaden شما فقط با یکبار مراجعه به مطب پزشک تمام مراحل لازم برای جای گذاری کامپوزیت و نصب آن را انجام خواهید داد.

کامپوزیت ونیر سارمکو (SAREMCO)

کامپوزیت ونیر سارمکو (SAREMCO) از برندهای مشهور کامپوزیت در دنیا است. تولید کننده کامپوزیت های سارمکو شرکتی سوئیسی است که با استفاده از تکنولوژی میکرو هیبریدی توانسته مزایای ویژه ای مثل فرم دهی و خشک شدن سریع در زیر دستگاه لیزر، پایین آوردن حساسیت های دهانی تا حد امکان، سازگاری سریع با دهان و استحکام بسیار بالا اشاره کرد.

کامپوزیت دندان کازمادنت (Cosmedent)

کامپوزیت دندان کازمادنت (Cosmedent) یک برند آمریکایی محبوب است. این کامپوزیت در2 نوع میکروفیل و نانوفیل تولید و عرضه می شود. از جمله مزایای این کامپوزیت می توان به استحکام بالا، شکل پذیری سریع و پولیش دهی اشاره کرد.

کامپوزیت IPS

بهترین برند کامپوزیت IPS ساخت کشور آلمان و بهترین برند کامپوزیت آلمانی است که با ذرات سرامیکی مقاومی که تولید می کند کاملا شبیه به لمینت های سرامیکی است. این کامپوزیت به دلیل مقاومت در برابر ساییدگی و فرساییدگی، شباهت بسیار به دندان های طبیعی محبوبیت زیادی بین اکثر افراد جامعه دارد. این برند توانسته به صورت ویژه ای نظر بیماران و دندانپزشکان را نسبت به خود جلب کند.

بهترین مارک کامپوزیت دندان

بهترین کامپوزیت دندان ساخت چه کشوری است؟

در این مقاله برندها و شرکت های مختلفی که کامپوزیت دندان را تولید و عرضه می کنند را معرفی کردیم. شما با توجه به بودجه و  متناسب با وضعیت دهان و فک خود باید انتخاب کنید که کامپوزیت تولید کدام کشور می تواند در اصلاح لبخند شما نقش موثر تری داشته باشد.

در این مقاله بهترین مارک های کامپوزیت دندان خارجی و شرکت های تولید کامپوزیت در جهان را برای شما عزیزان با ویژگی هایی که  هرکدام  برای محصول خود قرار دادند را معرفی کردیم. توجه داشته باشید که طول عمر و تمیزی تمامی برندهای کامپوزیت دندان به روش نگهداری شما بستگی دارد. برای انجام کامپوزیت دندان های خود شما می توانید از سایت دکتر نوبت در هر شهری که هستید از بهترین متخصص دندانپزشک شهر خود  به صورت آنلاین یا تلفنی نوبت رزرو کنید.

نوبت دندانپزشکی

این مقاله را با دیگران به اشتراک بگذارید:
دیدگاه کاربران
دیدگاهتان را بنویسید
امتیاز دهید:
0 از 5